آدرس آی پی:www.Hkebriti.orq.ir
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بــهــتــریــن تــرفنــدهــا و دانــلــودهــا

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبسایت دکتر پی سی خوش آمدید برای هرچه بهتر شدن سایت عضو شوید و نظر بدهید

تصویر روز


امکانات دیگر

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 661
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



تقویم

آخرین مطالب

» ترفند جستجوی تصاویر مشابه در گوگل
» پیشرفت های ویندوز ۸ در زمینه مدیریت فایل‌ها
» مشکلات کامپیوتری رایج جالب و خنده دار
» چند توصیه ضروری برای كاربران دائمی كامپیوتر
» روبات آمريکا از ايران شکست خورد
» کوچکترین کامپیوتر رومیزی دنیا از یک سیب هم کوچکتر است
» گوگل به مسافران هوایی لپ تاپ می دهد
» 10 تبلت برتـر ژوئن 2011
» نخستین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک
» طولانی ترین ایمیل را ببینید
» شرکت اچ پی ۱۱ لپ تاپ اش را با پردازشگر جدید به روز کرد
» گوگل قابليت جستجو با تصوير و صدا را برای دسکتاپ نيز به ارمغان آورد
» لپ تاپ رولی، خیالی كه به واقعیت می‌پیوندد
» اس ام اس با حال و جالب
» اپل فروش نسخه آنلاک شده آیفون 4 را شروع کرد
» 10 کار جالب برای روز پدر !
» چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت! امتحان کنید!
» اطلاعات جالب در مورد امازون
» از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟
» ایمان شهباز در شبکه 2 جمهوری اسلامی ایران مطلب ارسالی ازshadi20
» شهرت مربی نمونه ی ایرانی جهانی شد , تقدیر شاسینس بگهیم از ایمان شهباز مربی مدلها و مانکنهای ایرانیمطلب ارسالی ازshadi20
» ۱۱ خودروی برتر سال ۲۰۱۱ + قیمت
» مایکروسافت نوجوان ۱۴ ساله هکر را استخدام کرد
» چهار ویژگی جدید iOS5 که نشان از الگو برداری اپل از گوگل دارد
» تبلت HP TouchPad ماه آینده وارد بازار می شود
» بازی جدید و بسیار زیبای World Snooker Championship 2011 برای گوشیهای موبایل با فرمت جاوا
» تم پرنده های زیبا _ویندوز 7
» مدیریت دانلود با FlashGet3.7.0
» سرعت اینترنت در ایران
» خنده دار ترین و مسخره ترین قوانین عمومی جهان
» G-mail هدف حمله قرار گرفت
» چرا قلب تیر خورده نماد عاشقی است ؟!
» چرا وقتی خودتان را قلقلک می دهید ، نمی خندید؟!
» Erfan Ft Khashayar & Behzad Leito, Sarkesh, Afra, Taham - Paydar
» Hamid TalebZadeh - Nagoo Mashghale Daram Video
» دانلود فیلم Ready 2011
» دانلود فیلم Clash Of Empires Battle For Asia 2011
» اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ۹۰-نيمه دوم خرداد90
» 3d Pinball
» افزودن دکمه های کمکی به Title Barویندوز

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

مدیر سایت

خوش آمدید به سایت جالب ترین خبرهای دنیا : بهترین خبرها و جدید ترین دانلودها را از ما بخواهید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/25

گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش اول زن را بازی می کند . او در این فیلم در نقش ...

گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش اول زن را بازی می کند . او در این فیلم در نقش "" دختری کرد تبار بازی می کند که بعد از مرگ نامزدش در پاریس سرگردان می شود.


فیلم در حال نمایش دو فرهنگ افراد مهاجر کرد و فرانسویان است و به همین سبب گلشیفته فراهانی در این فیلم به دو زبان کردی و فرانسه حرف می زند.



این فیلم که به گفته کارگردان آن، قصد دارد معضل فرهنگ های بیگانه در کشور میزبان و مشخصا فرانسه را نشان دهد به سنت های پیچیده و متکلفانه جوامع سنتی پرداخته و کارگردان تلاش کرده است با تکیه بر استعاره های مختلف این سنت ها را از نظر خود به چالش بکشد.


 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/25

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.
کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. یک چیزی که خیلی برای من جالب بود انگشترهایی است که این متخصصین به افراد توصیه می کنند که بیندازند. این انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.
مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر
انگشت شست:
نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.
انگشت اشاره:
نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.
انگشت وسط :
نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.
انگشت انگشتری انگشت چهارم :
انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.
انگشت کوچک:
نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.
انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادات مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر دست میکنند، این مسئله می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد. دلیل آن مهم نیست، مهم این است که انداختن انگشتر به ارتقاء وضعیت ظاهر شما کمک می کند.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/25

آرتیوم سیدورکین ۲۸ ساله که در جمهوری اودمورتیا در حوالی مرکز روسیه زندگی می‌کند، از مدتها پیش احساس درد در سینه داشت و به تدریج سرفه‌های خلط دار خونی هم پیدا کرده بود.

بعد از انجام رادیو گرافی، پزشکان مرکز انکولوژی(سرطان شناسی ) تقریبا مطمئن بودند که آرتیوم مبتلا به نوعی از سرطان در حال رشد است و بهتر است هرچه زودتر تحت عمل جراحی قرار گیرد. در حالیکه آنچه که در حال رشد بوده یک جوانه درخت صنوبر بوده است.

طول شاخه صنوبر حدود ۵ سانتی متر بود. احتمالا دانه آن در اثر تنفس داخل ریه آرتیوم شده و بدن آرتیوم نتوانسته آن را دفع یا جذب کند و صنوبر با استفاده از محیط گرم و مرطوب ریه آرتیوم رشد کرده و به تدریج سبب بروز علائم درد و خلط خونی شده است.

خود آرتیوم این موضوع را اصلا جالب نمی داند . او میگوید:«راستش را بخواهید، من اصلا در این مدت احساس نمی کردم یک جسم خارجی در بدن خود حمل میکنم یا حتی احساس نمی‌کردم که چیزی در حال رشد کردن است، فقط میتوان بگویم آن خیلی درد ایجاد میکرد».


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/25

به تازگی اغلب خیابانهای اصلی شهر دبی از تابلوهای بسیار بزرگی پر شده است که روی آنها زمان دقیق وقوع قیامت را به مردم هشدار می دهد!

به تازگی اغلب خیابانهای اصلی شهر دبی از تابلوهای بسیار بزرگی پر شده است که روی آنها زمان دقیق وقوع قیامت را به مردم هشدار می دهد!
گفتنی است چندی پیش "هارولد کامبینگ" کشیش شهر اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در یک پیشگویی عجیب اعلام کرد که روز 21 مه سال 2011 جهان به پایان می رسد او حتی ساعت دقیق این واقعه را ساعت شش بعد از ظهر اعلام کرده است!
روزنامه "گلف نیوز" نوشت: یک گروه مسیحی آمریکایی به رهبری زنی به نام "ماری شیهان" به تازه گی در شهر دبی فعالیتهای تبلیغی اینگونه افکار را شروع کرده اند و با دردسرهای فراوانی توانسته اند یک شرکت که در این گزارش نامی از آن ذکر نشده را قانع کنند تا این تابلوها را در خیابانهای اصلی دبی قرار دهد.
 

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/1/24/89646_214.jpg

 


بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که "آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟" و البته زمان این روز هولناک را 21 مه 2011 اعلام کرده اند.


لازم به ذکر است بر اساس قوانین کشور امارات متحده عربی تبلیغ و نصب هرگونه پیامی که با گفته های دین اسلام مغایرت کند ممنوع است بنابراین بعد از گذشت چند روز از نصب این تابلوهای بسیار بزرگ یکی از مسئولان شهرداری دبی گفت: در اسرع وقت این تابلوها جمع خواهد شد.



موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/24

یک بازیگر زن سینمای ایران، عنوان کرده که مدتی است از نامش در صفحه فیس بوک سوءاستفاده می‌شود، به همین دلیل به زودی این موضوع را پیگیری قانونی می‌کند.

به گزارش ادیان نیوز، آنا نعمتی گفته است: «مدتی است افردی سودجو و فرصت طلب با نام آنا نعمتی و یا آناهیتا نعمتی صفحه‌هایی را در شبکه فیس بوک باز می‌کنند و حتی از طرف من با افرادی که به عنوان دوست در این صفحه عضو هستند؛ پاسخ می‌دهند، گفتگو یا حتی مصاحبه می‌کنند.»



شاید متهم اصلی این پرونده مارک زوکربرگ باشد، کسی که پای فیس بوک را به عنوان وسیعترین شبکه‌ی اجتماعی به جهان امروز باز کرد، نقل قول جالبی از او هست که می‌گوید: «ما در روستاها زندگی می‌کردیم و بعد در شهرها زندگی کردیم، ولی حالا در اینترنت زندگی می‌کنیم!»



همین فراگیری اینترنت که آرام آرام قالب یک تمدن جدید را به خود می‌گیرد باعث شده تا امروزه روز همه چیز شکل و شمایل تازه‌تری پیدا کند، از خود زندگی گرفته تا هویت، شخصیت‌ و... همه چیز نیاز به تعریف تازه دارد، در این میان فیس بوک نه تنها یک پدیده‌ی اجتماعی که یک محیط اجتماعی قلمداد می‌شود. می‌گویند جرایمی که فرد می‌تواند در یک محیط اجتماعی مرتکب شود به نوعی محصول همان محیط است و از طرفی به مدد بستری که فراهم می‌شود هرچه ازدحام محیط بالاتر، رشد و نمو انواع جرم و بزه هم بیشتر.



از پرداختن به جرایم اینترنتی و مصادیق آن در ایران خودمان که بگذریم، همین چند وقت پیش رسانه‌های دولتی انگلستان هم دادشان در آمد و از قول پلیس این کشور از افزایش وقوع جرایم اینترنتی خبر دادند و نوشتند: «از ماه آوریل سال گذشته میلادی تا پیش از پایان سال میزان وقوع جرائم در «فیس بوک» 346 درصد افزایش داشته است.»



فیس بوک چنان تند و دیوانه‌وار گسترش پیدا کرده و می‌کند که همین چند ماه پیش خبری در هفته‌نامه «‌وورلدنیوز» منتشر شد که از قول زوکربرگ نوشته بود: «استرس مدیریت فیس‌بوک زندگی مرا نابود کرده و باید به این اوضاع دیوانه‌وار خاتمه دهم.» و در ادامه با بیان اینکه زندگی بدون فیس‌بوک بهتر است، گفته بود: «فیس‌بوک از کنترل خارج شده و برای پایان بخشیدن به این وضعیت آشفته، تصمیم گرفته‌ام این شبکه اجتماعی را تعطیل کنم.»



طبق این خبر، وی حتی تاریخ دقیقی هم برای تعطیلی فیس بوک تعیین کرده و گفته بود: «سایت فیس‌بوک تمام و کمال در 15 مارس امسال تعطیل می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند به محتوای اینترنتی صفحه خود ازجمله عکس‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشد.»هر چند قبل از اینکه 15 مارس( 14 اسفند 89) شود معلوم شد که این خبر یک جورهایی شایعه و از جنس دروغ سیزده خودمان است که توسط ‌«وورلدنیوز» منتشر شده است.



از ریشه‌های به وجود آمدن این دست شایعات که بگذریم، فضای دنیای مجازی به ویژه فیس بوک نوعی هویت دست‌چندمی به برخی از کاربران می‌دهد تا در این پوشش مجازی و ظاهرا گمنام، چهره‌ی دیگری از خود نشان دهند و به اقسام گوناگونی در یک شبکه‌ی اجتماعی دست به فعالیت‌های غیر اجتماعی بزنند.



امروزه داشتن یک صحفه فیس بوک با هر نام و نشانی مثل خوردن یک لیوان آب است، جدا از کسانی که به شکلی انتحاری دست به خود افشاگری می‌زنند در این فضای شبکه‌ای به همان میزان نیز گرایش شدیدی در جهت پوشاندن هویت واقعی و میل به دیگری بودن نیز وجود دارد که در این میان فرورفتن یک کاربر در قالب یک بازیگر سینمایی چندان هم دور از انتظار و عجیب نیست.



ماجرایی که برای خانم نعمتی به وجود آمده است تا حدودی ما را به یاد داستان «کلوزآپ» کیارستمی می‌اندازد و وجود این وسوسه‌ی بصری‌ را در جامعه ثابت می‌کند که تا چه میزان افراد گمنام اجتماع دوست دارند در نگاه دیگران خود را به جای یک شخصیت مشهور سینمایی جا بزنند.



گذشته از مقبولیت فراگیر شخصیت‌های سینمایی- به خصوص بازیگران- در نگاه توده‌ی مردم، به نظر می‌رسد نوعی وسوسه عمومی برای سرک کشیدن در دنیای خصوصی این افراد وجود دارد که به اشکال مخلف متبلور می‌شود و چه فضایی بهتر از فضای مجازی.



گزارش‌های بی‌شمار و رنگارنگ نشریات زرد از زندگی و ماجراهای خصوصی افراد مشهور، وجود چنین پدیده‌ای را تأیید می‌کند و دامنه‌دارتر از آن انتشار عمومی و زیرزمینی لحظه‌های خصوصی افراد مشهور است که در این میان سهم بازیگران زن سینما و تلویزیون بیشتر از دیگران بوده است و هر از گاهی یکی از آن‌ها قربانی این جریان می‌شوند.



همین تهدید و هراس همیشگی‌است که آن‌ها را به سمت پنهان شدن -به مقیاس یک عینک آفتابی هم که شده- ترغیب می‌کند، شاید نمایشگاه عکس هدیه تهرانی و رضا کیانیان و ... در این میان مصداق بی‌ربطی نباشد.



در عکس‌های که این بازیگران سینما گرفته بودند هیچ نشانی از انسان نبود و با قاب‌های بسته و درشت، شاهد جلبک و سنگ و پوست درخت و از این قبیل عناصر غیر جاندار و کوچک بودیم که به نوعی گریز از مرکز توجه بودن قلمداد شده و تلاش آن‌ها را در انتقال توجه و نگاه مخاطب به نقطه‌ای غیر از خود ثابت می‌کند.



و اما خانم نعمتی که مثل بیشتر همکارانش ترجیح می‌دهد خلوت خصوصیش را با عضویت در شبکه‌های اجتماعی مخدوش نکند، تاکید کرده که هرگز در شبکه فیس بوک عضو نبوده و نخواهد بود، این بازیگر سینما که به دلیل تشابه اسمی با یکی دیگر از بازیگران، چند وقتی است از «آناهیتا» به نام «آنا» تغییر نام داده است، خطاب به افرادی که در فیس بوک با نام و تصویر او صفحه‌ای به وجود آورداند چنین گفته‌ است:



«اگر این موضوع همچنان ادامه پیدا کند و صفحه‌های فوق در این شبکه بسته نشود، قطعا به زودی آن را پیگیری قانونی می‌کنم و مطمئننا مراجع قضایی این افراد را پیدا کرده و مجازات می‌کنند.»در هر حال فیس بوک خواسته یا ناخواسته، درست یا غلط، با وجود پیگیری‌های قانونی مراجع قضایی کار خودش را می‌کند و مثل هر پدیده‌ی اجتماعی به بروز ظرفیت‌های پنهان غیر اجتماعی دامن خواهد زد.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/23

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نرخ استفاده از اینترنت و تلفن همراه و برنامه های دولت برای سال جاری در این بخش گفت: به طور کلی دولت در نظر ندارد مجوزی برای گران شدن خدمات ارتباطی و مخابراتی بدهد.

 


مهر: رضا تقی پور در گفتگو با مهر درباره موضوع قیمت خدمات ارتباطی که همچنان به عنوان یکی از دغدغه های اصلی کاربران مخابراتی و ارتباطی کشور محسوب می شود گفت: دولت در نظر ندارد مجوزی برای گران شدن خدمات ارتباطی بدهد و بررسی هایی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته به معنی افزایش تعرفه ها نبوده بلکه هدف، تعدیل این قیمتها است.



وی گفت: در زمینه تلفن ثابت نیز شرکت مخابرات ایران درخواست هایی برای بازنگری در برخی تعرفه های خدماتی خود به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال کرده که این موضوع در کارگروههای تخصصی این کمیسیون در حال بررسی است و هر زمان بررسی بسته تعرفه‌های پیشنهادی تمام شود پس از طی مراحل قانونی نتیجه آن اعلام خواهد شد.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره کاهش قیمت اینترنت نیز خاطرنشان کرد: براساس طرح تجاری سال گذشته شرکت ارتباطات زیرساخت، مشخص شد که می‌توانیم ۲۰ درصد کاهش قیمت پهنای باند اینترنت داشته باشیم و براین اساس و پس از تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سال ۸۹ قیمت هر لینک STM۱ تا ۲۰ درصد کاهش یافت و ابلاغ شد که عملیات اجرایی آن در دست انجام است.



وی افزود: انتظار می رود این کاهش قیمت در سبد هزینه های خانوار لحاظ شود و اهداف مورد نظر در این کاهش قیمت محقق شود. بدیهی است در این زمینه همکاری ارائه کنندگان سرویس های دسترسی به اینترنت برای کاهش قیمت نهایی به کاربران، حائز اهمیت بسیار زیادی خواهد بود.



موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/23

 

Image
Image

Image

Image


Image


Image


Image


.
.
.
.
.
.
.
اما ......!


Image

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/23

این تصاویر را فقط در هند میتوانید ببینید..

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211212265.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211074022.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211072158.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211074216.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211072652.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211074780.jpg

 

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211074798.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211212325.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211074169.jpg

 

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211072240.jpg

 

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211072240.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211213522.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211073448.jpg

 

http://files.tabnak.com/pics/201104/201104111211212486.jpg


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/23

 




موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

در این مسابقه ۳۰ زوج از سراسر دنیا شرکت کرده بودند که آقایون باید خانوم های خودشون رو در یک مسافت ۲۳۵ متری بر پشت خودشون حمل می‌کردند. مسابقات این دوره (سال ۲۰۰۹) در فنلاند برگزار شد.هورا اسپورت ، این مسابقه مسیر 235 متری دارد که شرکت کنندگان باید همسر خود را در چند مسیر از جمله عبور از آب، عبور از شن و عبور از خشکی به خط پایان برسانند و نقری که زودتر به خط پایان برسد برنده این مسابقه می‌باشد.







موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

1390/01/18

خال‌ها با توجه به اینکه جنس سلول سازنده آنها چه باشد باهم تفاوت دارند....


در علم پزشکی به سلول‌هایی که به‌طور نابه‌جا و تعداد زیاد در محلی غیر از محل اصلی خود تجمع یافته‌اند، خال می‌گویند. بنابراین خال‌ها با توجه به اینکه جنس سلول سازنده آنها چه باشد باهم تفاوت دارند....



 اما اکثر خال‌هایی که در نواحی سر و صورت و بدن ایجاد می‌شوند از جنس سلول‌های رنگدانه‌ساز یا ملانوسیت هستند. این خال‌ها اغلب تیره و به اندازه یک نقطه یا حداکثر چند سانتی‌متر هستند. اغلب این خال‌ها بدون خطر و عارضه‌اند و فقط از جنبه زیبایی اهمیت دارند. چند نکته مهم در مورد برداشت خال‌ها وجود دارد:



1) جراحی بهترین روش برای برداشتن خال است. این جراحی باید توسط متخصص انجام شود.



2) خال فقط همان چیزی که ما می‌بینیم، نیست بلکه سلول‌های حاشیه خال بی‌رنگ هستند. بنابراین هنگام جراحی باید کمی از حاشیه به ظاهر سالم خال هم برداشته شود. در غیر این‌صورت بعد از برداشتن عود می‌کند.



3) نتیجه برداشتن خال در نواحی مقعر صورت عالی است. در خیلی از موارد هیچ‌گونه جوشگاه یا رد یا اسکار باقی نمی‌ماند یا اینکه جوشگاه مختصری می‌ماند. در نواحی محدب مثل گونه‌ها نتیجه به این خوبی نیست.



4) برای خال‌هایی با قطر کوچک‌تر از 3 میلی‌متر، بهترین روش جراحی استفاده از پانچ است. برای خال‌های بزرگ‌تر روش الیپس بهترین است.



5) معمولا بعداز جراحی خال جوشگاه یا رد مختصر باقی می‌ماند. اما این جوشگاه از نظر زیبایی از خود خال بهتر است.



6) روش‌های دیگر برای برداشتن خال، سوزاندن با کوتر و لیزر است. لیزر ارجحیت قابل‌توجه در برداشتن خال‌های معمول ملانوسیتی صورت ندارد. این‌طور نیست که اگر خالی را با لیزر برداریم جای آن اصلا نماند. فقط خال‌های ریز و سطحی را می‌توان با لیزر برداشت. البته لیزر وسیله ارزشمندی است. برخی از خال‌های خاص فقط با لیزر قابل درمان هستند. لیزر برای جوانسازی پوست و برطرف کردن موهای زاید و رفع کک و مک عالی است. اما برای برداشتن خال‌های معمول صورت روش انتخابی نیست.



7) اگر بعد از برداشت خال رد جراحی باقی بماند برای برطرف کردن آن لیزر وسیله ارزشمندی است. جوشگاه ناشی از جراحی خال با لیزر قابل برطرف کردن است.


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي
عکس : مردی که با اشک چشمانش می نویسد !!

فوری نیوز : یک مرد ۵۶ ساله چینی با نام “رو آنتینگمی‌تواند روی یک کاغذ با آبی که از چشمانش بیرون می آید متنی بنویسد یا یک طرح ساده را نقاشی کند.

وی اول آب را از بینی خود بالا می کشد و سپس با فشار زیاد مثل یک اسپری آب را از چشمان خود بیرون می‌پاشد.”رو آنتینگ ” زمانی که نه ساله بود، برای شنا به رودخانه رفت که ناگهان بعلت گرفتگی پا در آب فرو رفت و آب زیادی خورد.

وی بعد از نجات یافتن از این حادثه متوجه مشود که آب از چشمانش خارج می‌شود و از همان موقغ به توانایی خود پی برد. “رو آنتینگ ” می‌تواند آب را به فاصله ۳ متر بیرون بپاشد اما این توانایی خود را تا ۲۰ سالگی از همه مخفی نگه داشت.


صفحه قبل 1 ... 41 42 43 44 45 ... 56 صفحه بعد