آدرس آی پی:www.Hkebriti.orq.ir
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

بــهــتــریــن تــرفنــدهــا و دانــلــودهــا

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

به وبسایت دکتر پی سی خوش آمدید برای هرچه بهتر شدن سایت عضو شوید و نظر بدهید

تصویر روز


امکانات دیگر

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 804836
تعداد مطالب : 661
تعداد نظرات : 110
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



تقویم

آخرین مطالب

» ترفند جستجوی تصاویر مشابه در گوگل
» پیشرفت های ویندوز ۸ در زمینه مدیریت فایل‌ها
» مشکلات کامپیوتری رایج جالب و خنده دار
» چند توصیه ضروری برای كاربران دائمی كامپیوتر
» روبات آمريکا از ايران شکست خورد
» کوچکترین کامپیوتر رومیزی دنیا از یک سیب هم کوچکتر است
» گوگل به مسافران هوایی لپ تاپ می دهد
» 10 تبلت برتـر ژوئن 2011
» نخستین لپ تاپ سه بعدی جهان بدون نیاز به عینک
» طولانی ترین ایمیل را ببینید
» شرکت اچ پی ۱۱ لپ تاپ اش را با پردازشگر جدید به روز کرد
» گوگل قابليت جستجو با تصوير و صدا را برای دسکتاپ نيز به ارمغان آورد
» لپ تاپ رولی، خیالی كه به واقعیت می‌پیوندد
» اس ام اس با حال و جالب
» اپل فروش نسخه آنلاک شده آیفون 4 را شروع کرد
» 10 کار جالب برای روز پدر !
» چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت! امتحان کنید!
» اطلاعات جالب در مورد امازون
» از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟
» ایمان شهباز در شبکه 2 جمهوری اسلامی ایران مطلب ارسالی ازshadi20
» شهرت مربی نمونه ی ایرانی جهانی شد , تقدیر شاسینس بگهیم از ایمان شهباز مربی مدلها و مانکنهای ایرانیمطلب ارسالی ازshadi20
» ۱۱ خودروی برتر سال ۲۰۱۱ + قیمت
» مایکروسافت نوجوان ۱۴ ساله هکر را استخدام کرد
» چهار ویژگی جدید iOS5 که نشان از الگو برداری اپل از گوگل دارد
» تبلت HP TouchPad ماه آینده وارد بازار می شود
» بازی جدید و بسیار زیبای World Snooker Championship 2011 برای گوشیهای موبایل با فرمت جاوا
» تم پرنده های زیبا _ویندوز 7
» مدیریت دانلود با FlashGet3.7.0
» سرعت اینترنت در ایران
» خنده دار ترین و مسخره ترین قوانین عمومی جهان
» G-mail هدف حمله قرار گرفت
» چرا قلب تیر خورده نماد عاشقی است ؟!
» چرا وقتی خودتان را قلقلک می دهید ، نمی خندید؟!
» Erfan Ft Khashayar & Behzad Leito, Sarkesh, Afra, Taham - Paydar
» Hamid TalebZadeh - Nagoo Mashghale Daram Video
» دانلود فیلم Ready 2011
» دانلود فیلم Clash Of Empires Battle For Asia 2011
» اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ۹۰-نيمه دوم خرداد90
» 3d Pinball
» افزودن دکمه های کمکی به Title Barویندوز

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

مدیر سایت

خوش آمدید به سایت جالب ترین خبرهای دنیا : بهترین خبرها و جدید ترین دانلودها را از ما بخواهید
تبلیغات
موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

در سال 2009 ویدئویی مربوط به معرفی لپ تاپی که خاصیت لوله شدن داشت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. با این حال این پروژه در حد ویدئو و معرفی ماند و هیچگاه به حقیقت نپیوست تا اینکه اخیراً ویدئویی آپدیت شده از این طرح، که توسط کمپانی مونیخی بنام Orkin Design عرضه شده بود، انتشار یافت.



این لپ تاپ که Rolltop2.0 نام دارد، با ویژگی‌های خاصی در این ویدئو به تصویر کشیده شده است. Rolltop دارای یک صفحه لمسی انعطاف پذیر است که هم می‌توان از آن به عنوان صفحه‌ی لپ تاپ 13 اینچی استفاده کرد و با بستن پایه به آن می‌توان این لپ تاپ را به یک صفحه نمایش تمام عیار تبدیل کرد. زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، کافی‌ست آنرا لوله کنید و در جعبه 11 اینچی مخصوص قرار دهید. قسمتی از لپ تاپ که صفحه بدور آن پیچیده می‌شود، دوربین، بلندگو و باطری را در خود جای می‌دهد و کابل شارژ آن نیز همزمان به عنوان بند برای حمل لپ تاپ استفاده می‌شود.

طراحان این مدل می‌گویند که در سال 2009، تولید آنرا بسیار دور از ذهن می‌دیدند اما با استقبال گرمی که اخیراً از ویدئوی معرفی انجام شده است، آنان تصمیم دارند که در آینده‌ی نه چندان دور این طرح را به واقعیت تبدیل کنند
.

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

آیفون و بسیاری از تلفن های همراه دیگر معمولا به صورت قفل شده (Locked) به فروش می رسند. این گونه گوشی ها نسبت به نسخه های آنلاک شده خود، فقط یک محدودیت دارند. این که فقط با سیم کارت های متعلق به یک اپراتور خاص کار می کنند. در این شرایط خریداران می توانند ابتدا بخشی از پول اسمارتفون را پرداخت کرده و بقیه را به صورت اقساطی به اپراتور طرف قرارداد خود بپردازند.

 

آیفون هم در ابتدا فقط با اپراتور AT&T سازگار بود. چندی پیش نسخه ورایزون آیفون هم وارد بازار شد. اما معمولا آیفون، به طور غیر رسمی آنلاک می شد و به فروش می رسید. امروز در فروشگاه اینترنتی اپل (متعلق به آمريکا) سر انجام ديديم که نسخه آنلاک شده آیفون 4 هم عرضه شده است. این نسخه با قیمت 650 دلار برای مدل 16 گیگابایت و 750 دلار برای مدل 32 گیگابایت به فروش خواهد رسید.

 

مزیت این امر چیست؟ این است که مشکلات سازگاری آیفون با اپراتور های بعضی کشور ها حل خواهد شد! لازم به ذکر است که هیچ قابلیت جدیدی در این مدل ها نسبت به مدل ورایزون یا AT&T وجود ندارد.حداقل در وبسایت رسمی اپل چیزی گفته نشده است.

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

امسال هدیه روز پدر را از همان فروشگاه مورد علاقه خود بخرید . فاصله سنی خودتان با پدرتان را فراموش کنید و...

پس از روز مادر این بار نوبت پدرها است که برایشان برنامه ای ویژه داشته باشیم. روز پدر نزدیک است و همه احتمالا در این فکر هستند که روز پدر را چطور برگزار کنند. بدون شک ، پدران ما در قلب و ذهنمان جای خیلی ویژه ای دارند. اینها احساساتی هستند که با گذر زمان شدت می گیرند و سرانجام روزی می رسد که بچه ها بزرگ می شوند و سر کار می روند. پس از رفتن به سر کار، زندگی شما خیلی شلوغ و خسته کننده می شود و در این هنگام دلتان خیلی هوای گذشته را می کند، و قسمتی از آن گذشته لحظه های خوبیست که با پدرتان به سر برده اید. روز پدر به شما این فرصت را می دهد که دوباره به کودکیتان بازگردید و کارهای جالب انجام بدهید. نمی دانید چه کار بکنید؟ اصلا نگران نباشید زیرا ما به شما می گوییم چه کارهایی می شود در روز پدر انجام داد.

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"

 

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت! امتحان کنید!

شایداز اینکه مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید خسته شده باشید این بار راه درمانی ساده و طبیعی بسیار موثر را نیز امتحان کنید...
 
 شایدشما هم از آن دسته از افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید این بار راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالمترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید، شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن درست آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.
 
مواد لازم:+
 
سیب        یک عدد کوچک
عسل        یک قاشق چایخوری
آبلیمو        سه چهار قطره
 
 
به این ترتیب که:
 
 پیشنهاد می کنیم این کار ترجیحا شب و قبل از خواب انجام شود اما اگر برایتان مقدور نیست هر ساعتی از روزکه می توانید و آرامش دارید را انتخاب کنید، یک سیب کوچک را از وسط نصف کرده، آن را رنده کنید و نصف دیگر را همان موقع بخورید. سیبهای رنده شده را از صافی رد کنید، آب آن را به آرامی و به حالت دورانی از پایین به بالا با ماساژ بر روی صورت بمالید و صبر کنید تا خوب جذب پوست شده و خشک شود. پس از ده تا پانزده دقیقه پوستتان را با آب سرد و خنک بشویید و از مخلوط  عسل و آبلیمو استفاده کرده آن را به همان شکل روی صورت بزنید و با نوک انگشتان به آرامی به پوستتان ضربه بزنید .حالت کشدار آن را حس می کنید که طبیعی است . پس از ده دقیقه دوباره صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید . توصیه می شود این کار را حتما تا چهل شب مرتب انجام دهید ، نیمه ی سیب را نیز حتما بخورید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

آمازون، پهناورترین جنگل در آمریکای‌جنوبی است که در بین کشورهای اکوادور، پرو، ونزوئلا و کلمبیا قرار دارد اما بیشترین قسمت آن به برزیل منحصر می‌شود. پیدایش این جنگل قدیمی به 200 تا 500 میلیون سال قبل یعنی دوره اول زمین‌شناسی بازمی‌گردد. در جنگل‌های مرطوب آمازون تقریباً هر روز باران سنگینی می‌بازد و به همین دلیل آمازون در تمام فصول سال هوایی گرم و مرطوب دارد. به خاطر قرارگیری این جنگل در منطقه استوایی، متوسط درجه حرارت در مرکز آن به 30 درجه سانتی‌گراد و در غربی‌ترین منطقه که خنک‌ترین جای آمازون به حساب می‌آید، این دما به 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در این جنگل 2500 نوع درخت و همچنین 30 هزار گونه گیاه وجود دارد. دانشمندانی که برای تحقیق به این منطقه سفر کرده‌اند، آن‌جا را با وجود زیبایی‌های بی‌شمار، به دلیل آمار بسیار کشته‌شدگان و گمشدگان، جهنم سبز نامیده‌اند. این جنگل‌ها تا پیش از وورد اروپاییان، محل زندگی 5 تا 13 میلیون سرخپوست بوده‌اند که در هزار قبیله مختلف زندگی می‌کرده‌اند. امروزه قبیله‌های باقیمانده از ترس چوب‌برهای جنگل، ملاکان زمین و شیوع انواع بیماری‌های دائم در حال فرار هستند.

همه چیز درباره شگفتی های آمازون

"لطفا نظر خود را درمورد این سایت در پايان مطلب ذكر  نماييد يك نظر وقت زيادي نميگیرد"

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خیلی وقت ها می بینید پدر و مادرها برای دلداری دادن و تشویق فرزندشان به تزریق آمپول می گویند "مثل نیش پشه است، اصلا دردش رو نمی فهمی" .

 حالا به نظر می رسد که این عبارت کلیشه ای در حال تعبیر شدن است. ‏گروهی از دانشمندان دانشگاه اوزاکا در ژاپن نوع پیشرفته ای از سرسوزن را برای نمونه گیری از خون ابداع کرده اند که کاملا کپی شده از روش کار نیش پشه است و درد بسیار کمتری خواهد داشت.  


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده:

 

پرچم دار مدلینگ ایران ایمان شهباز در شبکه 2 جمهوری اسلامی ایران
 

 

 

ديروز دوشنبه 9 خرداد 1390ايمان شهباز بهترين و موفق ترين مربي مدلها و مانکنهاي ايراني به دعوت از شبکه ي 2 در برنامه ي جمع ماحضور يافت و در خصوص حرفه ي پر درامد مدلينگ و پرورش مدلها و مانکنها و مد پوشي گفتگويي جنجالي و زيبا از خود به جاي گذاشت .  

ايمان شهباز جوان خوش ذوق و با علاقه ي ايراني در اوايل گفتگو با توضيحات کامل و مفصل در باب مدلينگ و نحوه ي برگزاري شوهاي لباس در ايران و همچنين پرورش مدلها و مانکنها اينگونه گفت :
 
مدلينگ در ايران هنوز از جايگاه ويژه و محترمي برخوردار نگرديده است و ما با تلاش هاي شبانه روزي خود در صدد ان هستيم که اين حرفه ي پر درامد را براي جوانان ايران بامفهوم تر و با معنا تر جلوه دهيم.
وي ايران را با قدمتي چند هزار ساله در صنعت توليد پوشاک ياد کرد و در سيستم هاي کاري خود به پرورش مدلها و مانکنها اشاره نمود و همچنين خاطر نشان کرد که با اغوشي گرم پذيرا? کساني است که به اين حرفه علاقه مند هستند و انها را از راهنمايي هاي خود در ضمينه ي تغذيه و تمرين به صورت تخصصي کمک مينمايد.
 
مصاحبه ي تلوزيوني ايمان شهباز براي جوانان خيلي جذاب و مفيد واقع شد چرا که مسئولين هيچ وقت فکر نميکردند که اين مصاحبه اينقدرميتواند پربار و مفيد واقع شود.
 
حضور جناب اقاي ايمان شهبازدربرنامه ي جمع ما؛با نظر سنجي هاي انجام شده جذابترين و پر بينده ترين مصاحبه ي تلوزيوني شبکه ي 2واقع گرديد
 
                     
باشگاه خبرنگاران جوان                                                                            
 پريسا شمقدري                        
 

موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده:

ایمان شهباز و خبرهایی از مدلینگ ایران




شاسينس بگهيم مدير آژانس مدلينگ پرشين در کشور ترکيه و تقدير از ايمان شهباز مربي بنام مدلها و مانکنهاي ايراني

شاسينس بگهيم مدير آژانس مدلينگ پرشين در کشور ترکيه با برگذاري فستيوال مدلينگ و دعوت از تمامي مدلها و مانکنهاي بنام خاورميانه در هفته ي گذشته , در ديدار با 4 مانکن
ايراني , که از شاگردان مربي بنام و موفق ايراني ايمان شهباز بودند ؛ ايمان شهباز را از نظر پايه هاي علمي در زمينه هاي تغذيه و تمرين فوق العاده و بينظير خواند .
وي در خصوص اهميت تغذيه و تمرينات مدلها و مانکنها در تمامي نقاط جهان خاطر نشان کرد که مربيان مدلينگ از بعد تخصص در زمينه هاي تغذيه اي و تمريني بايد از سطح
بالايي برخوردار باشند و تمامي جوانب مادي کار را کنار زده و با ديدي روشن تر و عميق تر به پرورش مدلها و مانکنها بپردازند .
شاسينس بگهيم داور بين المملي نمايشهاي زنده ي لباس باري ديگر سيبستم کاري مربي موفق ايراني ايمان شهباز را تحسين و تشويق نمود چرا که در پايان فستيوال رتبه ي اول
تا چهارم را مانکنهاي ايراني کسب نمودند و هيچ جاي صحبتي را براي مدلها و مانکنهاي معروف ديگر کشورها نگذاشتند .
از چندي پيش ايمان شهباز به عنوان يک مربي نمونه و با تجربه در ايران شهرت گرفت و با تلاش و پشتکار بالاي خود دستاورد هاي زيادي را در زمينه ي مدلينگ براي خود
به ارمغان اورد .
از ديگر تقدير هاي فرستاده شده براي وي از کشورهاي ديگر ميتوان به پتر هولانتس مدير و موسس يک مدرسه مدلينگ در جمهوري چک اشاره نمود , چرا که پتر هولانتس
از زاويه ي ديگر ايمان شهباز را نعمتي بزرگ براي مدلها و مانکنهاي ايراني خواند ؛ پتر با ديدن عکسهاي شاگردان ايمان شهباز
در قبل و بعد مشاوره هاي او و تغييرات بزرگ در سيستم استايل ها ايمان شهباز را عجوبه اي درعلم و علوم ساخت بدن معرفي نمود .
پتر راز موفقيت او را در پشت کار و علاقه ي فراوان او ميبيند و از همه جالب تر براي او اين است که ايمان شهباز ؛ نتنها در امور وزني و
استايل بلکه در امور ارايش مو و ارايش صورت ؛ ست کردن لباسها و تعيين شست هاي خاص در فتو مدلينگ استادي بينظير و بي همتاست.
در دقايق پاياني مصاحبه با پتر در راديو فردا از او شنيديم ؛ که از شاگردان ايمان شهباز به عنوان مدلهاي زيبا و فوق العاده دعوت و اماده به
عقد قرارداد با انها در کشور هاي اروپايي براي برندهاي گوناگون ميباشد .
و ديري نگذشت که ايمان شهباز به دعوت از شبکه جمهوري اسلامي ايران در برنامه ي جمع ما حضور يافت و با گفتگويي جنجالي و جذاب در باب صنعت مدلينگ , مدلها و مانکنها
خواستار رشد و پيشرفت اين صنعت پر دامد گرديد .
در همين حال مجله نارنج و پيک صبا و چند رسانه ي خبرگزاري در سايت ها گوناگون ايمان شهباز را بهترين و موفق ترين مربي مدلها و مانکنهاي ايراني تير کردند .

ستاره ي مدلينگ ايران ايمان شهباز با شاگرداني افسانه اي . . .

ايمان شهباز با پرورش مدلها و مانکنها و با بهره گيري از اخرين سيستم هاي کاهش و افزايش وزن و استفاده از تجاربي زيبا در ورزش بدنسازي برا مانکنها توانسته تيتر
روزنامه ها و مجلات را از ان خود کند .

ايمان شهباز تا به اين جاي کار خوش درخشيد و تمام سيستم قبل را دگرگون نمود و امروز در هر نقطه اي از ايران هرکسي که به حرفه ي مدلينگ علاقه مند باشد
براي مدل شدن و يا مانکن شدن ميتواند به او مراجعه نمايد و از مشاوره هاي تخصصي او بهره مند گردد . پتر هولانتس مدير و موسس يک مدرسه مدلينگ در جمهوري
چک بارها و بارها از سيستم کاري او در مجلات مختلف اروپايي و خارجي و همچنين رسانه هاي خبري راديويي و تلوزيوني از وي تقدير و تشکر نمود حسن علاقه و پشتکار
او را تحسين و براي او ارزوي سلامتي و موفقيت نمود .
سازمانهايي ديگر همچون مدارس مدلينگ داخل و خارج کشور , توليد کنندگان پوشاک و برندهاي مختلف داخلي و خارجي و حتي بازيگران تلوزيوني و کارگردانها تا اسپانسرهاي
مختلف هم براي به کارگيري ايمان شهباز در سيستم ها ي کاري خود نقشه ها کشيده اند .
ايمان شهباز جوان خوش ذوق و با علاقه ي ايراني , بهترين و موفق ترين مربي مدلها و مانکنهاي ايراني , الگويي افسانه اي در صنعت مدلينگ نام گرفته است .

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي

audi-r8-spyder

Audi R8 Spyder 5.2 FSI Quattro

MSRP: $161,000

 


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي
جیک یک هکر نوجوان است

جیک نام این نوجوان ۱۴ ساله است که جوان ترین کارمند مایکروسافت محسوب میشود. نوجوان هکری که توانست سرور بازی Call of Duty را هک کند. ‏

مایکروسافت ابتدا تصور کرد که این حمله در ادامه حملاتی است که به سرورهای سرویس پلی استیشین سونی شده است. اما بعدا متوجه شد که این هک کار یک نوجوان ایرلندی به نام جیک بوده (نام خانوادگی اش اعلام نشده است) که از خانه شان در دوبلین سرورهای بازی را هک کرده است. ‏

مایکروسافت تصمیم گرفت به جای شکایت از این نوجوان آن را به همکاری دعوت کند تا هم به او آموزش بدهد و هم از استعداد اش استفاده کند. مشابه این اتفاق برای شرکت سونی هم رخ داده بود اما این شرکت تصمیم گرفت مشکل را در دادگاه حل کند. اما به نظر میرسد که تصمیم مایکروسافت درست تر بوده است. ‏

حالا کافی است تصور کنید این نوجوان با کمک مایکروسافت چند سال دیگر چه کارهایی خواهد کرد... ‏


موضوع: <-PostCategory-> | نویسنده: حسين كبريتي
شمشیر هاتاری هانزو در دستان اندروید!

قبلاً در نارنجی در مورد ویژگی های جدید iOS 5 که در کنفرانس WWDC معرفی شد صحبت کردیم. اما آیا این امکانات، ویژگی های جدیدی هستند؟ جواب حداقل برای کاربران اندروید منفی است: ‏

‏Notofication center ‏
سیستم اطلاع رسانی قبلی iOS بسیار ضعیف بود و برای کاربر مزاحمت ایجاد میکرد ، تغییرات اعمال شده در این قسمت به قدری شبیه اندروید بود که خود اپل هم این موضوع را قبول دارد. ‏

‏Lock Screen ‏
اجرای یک اپلیکیشن مستقیماً از lock screen ؟ بله اندروید آن را دارد/ گوشی هایی با رابط کاربری Samsung’s TouchWiz 4.0 و HTC’s Sense 3.0 هر دو این از این قابلیت پشتیبانی میکنند، جالب اینجاست که اپل از هردوی این کمپانی ها بابت کپی کردن iOS شکایت کرده است در حالی که خودش ابایی از این کار ندارد. ‏

‏Twitter Integration ‏
اپل اعلام کرد توییتر به صورت یکپارچه در داخل iOS وجود خواهد داشت. در حالی که در اندروید به کمک محیط بازش این اجازه را به تمام اپلیکیشن های Third party میدهد تا با گالری عکس ها ، مرورگر و دیگر قسمت ها متصل و یکپارچه شوند. این امکان همین الان هم توسط کاربران اندروید در حال استفاده است. ‏

‏Tabbed Browsing ‏
سافاری بر روی دسکتاپ مدت هاست که از ویژگی tab برخوردار است، اما آوردن این ویژگی بر روی iOS درست چند ماه بعد از اینکه گوگل آن را برای Honeycomb اعلام کرد جالب نیست؟ ‏

به نظر میرسد اپل به شدت درگیر عقب نماندن در رقابتش با اندروید شده که ویژگی های جدیدی را که همیشه در محصولاتش مشاهده میشد را فراموش کرده، این در حالیست که در پاییز نسخۀ Ice Cream Sandwich اندروید وارد بازار میشود. آیا نسخۀ بعدی اندروید، iOS 5 را وارد چالش های جدی تری هم می کند؟ ‏


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 56 صفحه بعد